sobota, 1 lutego 2014

THE END :)


Kochani, chciałam przetłumaczyć dla was kolejny rozdział ale kiedy weszłam, na oryginał okazało się, że autorka usunęła ta historię z JBFF. Postanowiła napisać tę historię jeszcze raz  z pewnymi zmianami, przez co uważa że będzie ona lepsza. Jest tam dopiero prolog i zapewne rozdziały będą podobne więc nie mam co tłumaczyć a tłumaczenie praktycznie tego samego będzie bez sensu. 

macie tu po ang co napisała autorka ( to co ja na górze w sktócie wam opisałam) :

Did you ever expect me back?????? No???? I didn't either, tbh. But then I re-read my story "A Gamble For Revenge" (which I should have taken off JBFF+ by now along with the sequel) and as I was re-reading I realized how much my writing abilities have improved since I wrote it in 2012. So since I love the plot I decided, why not re-write it?! 

There will be some major changes, like Alex is going to be a much greater dick than he was in the original. It's going to start with Audrey in her Freshman year of college instead of Senior year of high school. And a lot of other things that I now hate in the original will be changed as well.

So basically it's going to (hopefully) be A LOT better!

Anyways, please let me know if you like this prologue in a review so I know whether or not I should even contemplate continuing this thing, okay? ♥

Podsumowując : 
blog ma prawie 27 tys wyświetleń
zostawiliście w sumie 277 komentarzy 

to był mój pierwszy blog, świetnie się bawiłam tłumacząc go, jesteście niesamowici, dziękuję za wsparcie i wyrozumiałość :) 
Jest mi jedynie przykro, ze nie doprowadziłam tej historii do końca, sama jej nie dokończyłam czytając po ang, a teraz już nie mamy możliwości ;/
DO ZOBACZENIA przy jakimś innym projekcie bo za taki się zapewne wezmę 
 
KOCHAM WAS BARDZO <3 
@craazygirl96

2 komentarze:

  1. Kocham <3
    Poinformuj mnie jezeli zaczniesz tlumaczyc/pisac cos nowego xo
    @_fidelidad

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dodano post z twoim blogiem na Ocenialnie JBFF < http://fanfictions-for-you01.blogspot.com >. Mogłabym prosić o udostępnienie buttonu tej Ocenilnii? Wiesz, reklama dźwignią handlu. Button znajduję się po prawej stronie, pod obserwatorami, z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń