środa, 11 grudnia 2013

This is the END

 Hej kochani. Mam dla was informację . Postanowiłam skończyć to tłumaczenie w tym miejscu , gdyż blog po prostu stanął w miejscu , zatrzymał się ( mam wrażenie ,że nikt już tego nie czyta) Dziękuję za przeszło 10 tysięcy wejść to miłe ,że jednak ktoś tu czasami zaglądał . Jeśli jest ktoś, kto ma ochotę dalej śledzić perypetie Audrey i Jasona odsyłam do oryginału :) uważam że to naprawdę ciekawa historia  :) 



                                   dziękuję za miłe komentarze względem mojej osoby 
                                                                                          całuje @craazygirl96

23 komentarze:

  1. nie, dlaczego? :( czytałam ciągle, proszę, nie rób tego, to jedno z lepszych opowiadań. nawet jeśli nie wiem, nie masz czasu, czy coś to się nie śpiesz, wiem, że masz szkołę, ale zastanów się nad powrotem, proszę :(
    +jeśli niestety nie wrócisz, to cudownie tłumaczyłaś, kocham Cię <3
    @oliifka

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee :( czytam to :( - @dame_zayn

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie nie błagam nie kocham to opowiadanie ! Świetnie tłumaczysz nie kończ . Ciągle sprawdzam czy jest nowy i ciągle czekałam proszę nie odchodź . A jeżeli kończysz to nie mam ci za złe cieszę się że tlumaczylaś . A może znajdź kogoś kto dokonczy ? Kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nieeeeee!!! Chcesz żebym dostała zawału?
    (pierwszy raz komentuje, ale shhhhh....!)
    Tłumacz dalej. PROSZĘ!!
    Lov ja <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. OMB nie rób nam tego...
    uwielbiam twojego bloga i historie Audrey i Jasona, zastanów się jeszcze nad tą decyzją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego? :c
    Nie odchodz kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ? Nie odchodź, codziennie sprawdzam twojego bloga :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeeeeee!!!! Błagam nie odchoc :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieee ! Proszę cię tłumacz dalej ;'(

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę ci nie usuwaj tego bloga, bo jest świetny. Czytam go codziennie. Błagaaaammmmm!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej no bez jaj. :o nie usuwaj go :o
    Matko :/ uzaleznilam się od niego :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu błagam nieee...to jest najlepsze tłumaczenie z jakim się do tej pory spotkałam...prosze zmień zdanie dla nas...nie każdy jest w stanie poradzić sobie z oryginałem...mam nadzieję że do nas wrócisz...kochamy cię <3 @kaamczaatkaa

    OdpowiedzUsuń
  13. OMB ! normalnie ryczę jak czytam wasze komentarze. po tych wszystkich słowach byłabym, ostatnią świnią gdybym to zostawiła. więc BĘDĘ DALEJ TŁUMACZYĆ , mam już połowę kolejnego rozdziału a więc całości możecie się spodziewać w sobotę , wieczorem jakoś . NIE UMIEM OPISAĆ JAK WAS KOCHAM . DZIĘKUJĘ ♥♥♥♥ @craazygirl96

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś kochana po prostu. Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg nie moge się doczekać mało się nie poryczałam kiedy dowiedziałam się że chcesz skończyć sorka że z anonimka zapomniałam hasła

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej miśka kiedy nn???

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń